Canım dostum, kuzenim, sırdaşım;
Bu kadar yoğun ders çalışırken, finallerin, mezuniyetin, kpss sınavın varken bana bunu hazırlaman, o kadar uğraşman... İnan farkındayım ne kadar değer verdiğinin.
Canım benim.. Herşey için teşekkür ederim. Elimden geldiğince aktif olarak kullanmaya çalışacağım burayı :)) öpüyorummm
Şerifemm iyi ki varsınnn
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder