16 Haziran 2011 Perşembe

Teşekkür

Canım dostum, kuzenim, sırdaşım;

Bu kadar yoğun ders çalışırken, finallerin, mezuniyetin, kpss sınavın varken bana bunu hazırlaman, o kadar uğraşman... İnan farkındayım ne kadar değer verdiğinin.

Canım benim.. Herşey için teşekkür ederim. Elimden geldiğince aktif olarak kullanmaya çalışacağım burayı :)) öpüyorummm


Şerifemm iyi ki varsınnn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder