11 Haziran 2011 Cumartesi
Hoşgeldin Yasemin!
Sevdanın dilencisi oldum
avuçlarımda hüzün
güvercinler toplandı yanımda
onlara seni anlattım
Şarkılarım masallar gibidir uyuturlar
düşlerden düşlere götürüp bırakılar
Kocaman bir mutluluk için küçük dünyalar yaratırlar
Gözyaşı yelkenleriyle büyülü denizlere açılırlar
Pembe bulutlar indirdim gökten senin için
Kucağımda taşıyıp bıraktım pamuktan yatağına
Uçtuk deli bir rüzgar eşliğinde göremediğim diyarlara
Saçlarından salıncak yapıp, mutlu bir tebessümle dinlendim
Hoşgeldin yasemin, güzellikler getirdin
Kokladım seni doyasıya, ölürcesine kendimden geçtim
Pembe bulutlar indirdim gökten senin için
Uçtuk deli bir rüzgar eşliğinde düşteki diyarlara
saçlarından salıncak yapıp, sevgilere doğru şekillendik
Hoşgeldin yasemin, güzellikler getirdin.
Kokladım seni doyasıya, ölürcesine kendimden geçtim
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder